Com fer un remolí

Anonim
Com fer un remolí - Coneixement

Content

és un wiki, el que significa que molts articles són escrits per diversos autors. Per crear aquest article, autors voluntaris van participar en l’edició i la millora.
  • Un consell quan proveu aquesta figura la primera vegada és treure el peu de la bici. Si gireu a la dreta, practiqueu aixecar el peu esquerre del pedal i aixecar el genoll mentre imagineu-vos que feu un remolí. A continuació, recolzeu el peu sobre el pedal per a la recepció. Això us ajudarà a tenir el calendari adequat per executar aquesta figura.
  • Com més forta sigui la transició, més fàcil serà la xifra. Per a alguns BMXers és més fàcil sortir d’una rampa i entrar en pendent per aterrar amb més seguretat. Experimenteu i assegureu-vos de pujar a l’aire abans d’intentar fer remuntament.

• 2 Espereu a començar a enlairar la rampa per enviar la bicicleta amb el peu. Heu d’enviar la bicicleta punxant amb el peu just quan comenceu a enlairar-vos. Es necessitarà una mica d’entrenament abans de tenir el temps adequat, però, quan més aviat gireu la bicicleta, millor serà fer-ho.

• 3 Empeny la bicicleta amb el peu. Si el peu dret està de tornada, gireu la bicicleta cap a la dreta i viceversa. El millor lloc per xocar la bicicleta per girar és al marc, just a sota de la cadira. Realment no "colpem" la bicicleta, però la pressionem amb els peus. El moviment del remolc es fa principalment amb els braços.

• 4 Feu un cercle amb els braços. Per ajudar-vos a girar la bicicleta, heu de fer un cercle amb els braços. Aquest moviment de braços és la clau per girar completament la bici. Si voleu girar els braços en el sentit de les agulles del rellotge, si la bicicleta gira a la dreta i en el sentit de les agulles del rellotge, si la bicicleta gira a l'esquerra. Agafeu bé el manillar i gireu la bicicleta el més ràpid possible. Un altre punt important és mantenir la bicicleta sempre al seu voltant durant el gir. L'ideal seria que el manillar estigui al nivell de la piscina durant tota la rotació. No et concentres en els braços i el manillar cap a les espatlles o pitjor al cap. En aquesta posició serà impossible posar els peus als pedals.

• 5 Agafa els pedals. La part més difícil d’aquesta figura és portar la bicicleta per sota i posar els dos peus als pedals. Si la bici ve de la dreta, primer agafa-la amb el peu esquerre i si ve de l’esquerra, agafa-la amb el peu dret. Un cop posat el primer peu, serà molt més fàcil posar el segon peu.
    • En el millor dels casos, posareu els dos peus als pedals. Podreu dir que heu encertat la xifra. Tot i això, abans de fer-ho, podeu pujar amb un peu o amb un peu als pedals i un altre a la cadira. Amb una mica més d’entrenament i constància, finalment posareu els dos peus als pedals.
    • Pot ser que, a causa d’un desequilibri a l’aire o d’un moviment mal iniciat, la bicicleta deixi de girar a mig camí. En aquest cas, empeny la bicicleta més lluny de tu per poder-te atrapar serenament. Podeu utilitzar genolls per evitar ferir-vos per la caiguda.

• 6 Guia la bicicleta cap a on vols que vagi. Quan intenteu tornar a posar la moto sota vosaltres, utilitzeu els braços el màxim possible per combatre la gravetat. Col·loca la bicicleta a sota teu per assegurar-te una bona recepció. Continua, persisteix i hi arribaràs. publicitat
  • Part 2 de 2:
    Nail de vespa amb una vespa

1. 1 Practiqueu primer el conill salt. Si primer intenteu el cau, podreu fer-vos mal. Per tant, és important començar petit i guanyar confiança i competència per a triomfar finalment amb la capacitat de naixement. Serà més fàcil començar la navegació a la cua en començar lentament i pas a pas.
      • Per fer un salt de conill, puja al patinet i salta a l’aire mantenint els peus al patinet durant tota la durada del salt. Es pren el lliurament. Practiqueu netejar-vos a les dues rodes i controlar-les. Per tenir èxit, haureu de saber-ho.

2. 2 Practiqueu escriure la vespa. Un altre pas per dominar és entrenar el remolc tocant el tauler com un vaixell de remolí normal, tret que els peus estiguin al terra en lloc del tauler.
      • Per fer-ho, enrotlleu suaument sobre una vespa, poseu el peu dret a terra i toqueu el tauler amb el peu esquerre per fer un gir complet (en sentit antihorari). Practiqueu aturar el tauler amb el mateix peu que el llança per veure com controlar la rotació amb les pinces i com aturar-se amb seguretat.

3. 3 Practiqueu saltar i llençar la vespa, però recollir-vos al costat. El següent pas per aprendre a poc a poc la confiança és combinar els dos primers passos que acabes de fer, però aquesta vegada hauràs de posar els peus a terra en lloc de posar-los bé a la pissarra. Això permet aprendre a saltar i girar el tauler, però sense la dificultat de pujar al tauler.
      • Roda lentament, salt de conill i empeny la vespa amb els dos peus mantenint el manillar i controla la rotació amb les pinces. Aterreu amb els dos peus plans a terra i practiqueu portar la vespa per sota, per a qualsevol cosa que estigueu en la millor posició per pujar-hi.
      • Podeu pujar al patinet amb un sol peu o aturar la rotació amb un peu, abans de provar la recepció amb els dos peus.

4. 4 Intenteu agafar-vos. Es necessitarà un temps abans de combinar tots els passos i triomfar el tràmit. Podeu fer-ho fora fent el bunny hop, llançant el remolc i intentant entrar, però és més fàcil fer-lo durant la conducció. Monteu lentament i no tingueu por de caure si no funciona.

5. 5 Continuar entrenant. Aquest és l’element principal de moltes figures del scooter, per la qual cosa heu d’estar determinats a aconseguir-ho, el temps que necessiteu. No et rendeixis! publicitat

assessorament

• Es tracta de forjar que et converteixes en ferrer, així que practica.
    • Probablement caureu, però continueu i no us rendiu.
    • Assegureu-vos que el sòl sigui prou llis per escorcollar sense muntar còdols ni brutícia.
    publicitat

advertiments

• Porteu sempre un casc, sobretot si esteu començant.